شناسایی عوامل مؤثر بر رشد کسب‌وکارها در بازارهای نوظهور: یک مطالعه فراترکیب

بهزاد صادقی؛ کمال سخدری

دوره 15، شماره 1 بهار و تابستان 1402 ، شهریور 1402، ، صفحه 221-267

https://doi.org/10.22067/tmj.2023.83412.1462

چکیده
  موضوع کسب‌وکارهای با رشد بالا (HGF) همواره موردتوجه محققان حوزه کارآفرینی بوده است؛ بااین‌حال، پژوهش‌ها در حوزه رشد کسب‌وکار در بازارهای نوظهور، در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و دانش موجود در این زمینه به‌صورت پراکنده منتشر شده است. هدف این مطالعه، شناسایی عوامل مؤثر در رشد و مقیاس گرایی کسب‌وکارها در بازارهای نوظهور با استفاده ...  بیشتر